Trim uke 2

Blæ, blæ, blæ, for noe dritt. Denne uka har jeg ikke hatt lyst til å løpe én eneste gang. Jeg har flere ganger vurdert å bare en tur isteden. Det er ganske ukarakteristisk for meg. Jeg er ikke særlig til turgåer.

Nå stopper jeg meg selv fra å legge ut om is og sørpe og møkk.

Uansett. Sånn ble det:

  • Mandag: 1 t 15 min løping.
  • Tirsdag: i. 45 min joggings ii. 45 min joggings. Jøjjemeg, for en oppfinnsomhet.
  • Onsdag: gikk til butikken og kjøpte smågodt.
  • Torsdag: gikk til butikken og kjøpte Sørlandschips.
  • Fredag: 1t 30 min løping.
  • Lørdag: 30 min joggings.
  • Søndag: 45 min joggings.

trimuke2

Det var jo ikke så gæærnt, egentlig, når jeg ser det i en liste på denne måten. Så da tror jeg jeg velger alternativ b, nemlig å klappe meg selv på skuldra for å i det hele tatt ha kommet meg ut.

Nå er det på tide å stramme til innsatsen litt. I uka som kommer har jeg tre treningsmål:

  1. En hardøkt (intervall, moderat tur, samma det).
  2. En langtur på to timer.
  3. En styrkeøkt (20 minutter holder).

I tillegg til å komme meg ut i dagslys når jeg har mulighet til det. Har begynt å kalle Pepsi Max for precious og å jumpe rundt på alle fire.

Siri
(vrak)

3 Comments

  1. Jeg skjønner godt at januar er dritt for dere som løper – er så glad for at jeg trener inne all year. (Bortsett fra når vi trener på takterrasse-dojoen på Kreta da.)

  2. Hei, Siri! Hva er forskjellen på løping og joggings? Er det bare krydder i språket eller har jeg gått glipp av en gangart?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.