Trim uke 24

IMG_20150530_212313En ting jeg hadde glemt om det å være i dårlig form, er at ikke bare går alt treigt og tungt, men man orker ikke å trene like mye som vanlig, heller. Jeg mener ikke at det jeg driver med nå er lite trening, men det er litt lite trening for meg. Sykling teller ikke på samme måte som løping. Men man må begynne et sted. Man må alltid begynne et sted.

Denne ukas mosjonering:

  • Mandag: 20 min roing + 20 min ellipse + 20 min trappemaskin, 1 t til sammen. Litt styrkings.
  • Tirsdag: hvilings.
  • Onsdag: hvilings.
  • Torsdag: 22:30 min joggings, flatt. Gikk bra. + 30 min ellipse og litt styrke.
  • Fredag: 2 t 50 min sykling. Herregud.
  • Lørdag: 25 min joggings. Gikk bra.
  • Søndag: 1 t 50 min sykling.

Denne uka prøvde jeg meg på å bare ha én dag mellom joggingsene, og det gikk helt ok med foten. Nå må jeg bare passe på så jeg ikke øker både på lengde og frekvens samtidig. Hilsen alle som er glad i meg (det er tre stykker).

Her er en video fra Jukola-starten i helga:

Ser så gøy ut at det kribler i føttene.

Snakkes i morra!
Siri

4 Comments

  1. Du er rå.
    Jeg er skikkelig imponert over:
    1. At du ikke har lagt deg ned på badet for godt, men klart å holde beina i gang selv om du ikke har visst når du kunne løpe igjen.
    2. At du klarer å begrense deg. Og at du klarer å kombinere løping og alt du synes er kjedelig.

    Det har jeg enormt mye respekt for, bare sånn du vet det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.