Trim uke 25

20160623_121534

Forrige helg løp jeg jo halvmaraton, og det tok noen dager før jeg kunne bevege meg sånn rimelig tilfredsstillende etter det. Sånn har treninga denne uka sett ut:

  • Mandag: hvilings
  • Tirsdag: hvilings
  • Onsdag: veldig rolig joggings, 45 min
  • Torsdag: skogsløping, 1 t 20 min
  • Fredag: Motbakkeintervall i Linderudkollen, 3 x ca 8 min + 2 x 45 sek i trapp, 1 min pause. 55 min til sammen. + 15 min styrke
  • Lørdag: 30 min sydenjoggings
  • Søndag: 50 sydenløpings + 15 min styrke

Fikk sveiva i gang kroppen utover uka, men det spiller jo uansett ingen rolle nå når jeg er i (hjerteemoji) syden (hjerteemoji). Her spiller det jo ingen rolle om hvor lenge det er siden man sleit seg helt ut, varmen gjør at det går både sakte og tungt uansett. Det er sånn jeg liker det. Ingen vits i å se på klokka, jeg må ta gåpauser hele tiden, kan jogge innom bakeren for å kjøpe frokost på vei hjem.

Det blir kuling i to-tre uker til, og så kan vi snakke mer om hva jeg har på løpeplanen utover sommeren og høsten (må bare tenke litt mer på det først). Med kuling mener jeg bare at jeg skal løpe akkurat sånn jeg har lyst til å løpe. Helt toppers i Familisyden.

Siri

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.