Trim uke 40 (comebackuke 8/12)

20150930_071652

Sjekk, her er jeg på joggings med venner igjen. Det er ikke verst for en med SARS i foten.

På onsdag kjente jeg det nappe litt vel mye, så etter det har jeg vært flink jente (flinke jenter har veldig dårlig rykte, men flinke jenter er veldig bra?) og ikke løpt noe. Tenker jeg venter en dag eller to til med løpings.

  • Mandag: joggings 1 t 10 min.
  • Tirsdag: Testløp. 19.41. Seks sekunder raskere enn forrige gang. Fortsatt like kjipt. Hele økta: 55 min.
  • Onsdag: 1 t løpings.
  • Torsdag: 45 min ellipse + slyngestyrkings.
  • Fredag: 30 min ellipse + styrke.
  • Lørdag: Intervall på ellipse, 5 x 6 min, 1 min pause, hele greia varte i 55 min + slyngstyrkings.
  • Søndag: Ikke noe.

Som du ser har jeg endelig karret meg inn på treningssenteret, da. Det så sånn ut:

IMG_20151003_171709

Var kjempeglad for det.

Åja, nå glemte jeg nesten å fortelle om testløpet. Jeg løp på 19.41, seks sekunder raskere enn forrige gang. Jeg tar med andre ord ingen jafs av tiden min, men mange små biter blir jo en slags jafs til sammen. Nå har jeg snart presset ned tiden fra første testløp med et halvt minutt. Det er mye når man har det vondt.

Dessuten er jeg to tredjedeler uti Et slags comeback-prosjektet mitt. Jeg føler meg fortsatt treig og dårlig og dust når jeg løper, men jeg er bedre enn for åtte uker siden, og det er hele poenget. I morgen starter en ny uke med nye utmattelsesmuligheter. Blir dritgøy.

Hade!
Siri

2 Comments

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.