Trim uke 42

  • Mandag: Niks.
  • Tirsdag: 16 km rolig, 1 t 30 min, 5:41 min/km + styrke.
  • Onsdag: I. Kort baneøkt. Bittelitt hopping og spretting + 6 x 200 m, 1 min pause. II. 10 km rolig, 1 t, 6:00 min/km.
  • Torsdag: 16 km rolig, 1 t 30 min, 5:27 min/km.
  • Fredag: Nei.
  • Lørdag: Langtur, 2 t, 21 km, 5:40 min/km.
  • Søndag: Niks.

Løpings: 70 km
Tid: 6 t 50 min + 30 min styrke

Tre hviledager og mindre løping enn de foregående ukene. Det er bra. Jeg kaller det hverdag og vondt i vilja, andre kaller det periodisering. Uansett har både hjernen, hjertet og beina hatt godt av en uke med mindre banking.

You have to absorb the mileage, S, sier Hanna. Hun er mye raskere enn meg og kaller meg bare S fordi hun synes det er så morsomt at jeg heter Siri at hun ikke klarer å si det uten å le. Vanessa nikker. Hun er også mye raskere enn meg. Jeg får være med på løpetur når de skal ha litt «recovery mileage», noe som betyr et sted mellom 5:00- og 5:40-fart. De var iallfall enige i at det var helt ok med en avslappingsuke. Lavuke. B-uke. Kall det hva du vil.

Men selv om jeg har mosjonert litt mindre denne uka, har jeg selvfølgelig fått inn det viktigste. En treningsselfie:

20141010_201301

Får vel kjøre på igjen i morgen.

hamstrings & andre strenger,
Siri

18 Comments

    1. Takk for hashtaggoppdatering! Den skal jeg sjekke ut. Kanskje det endelig er en treningshashtagg jeg kan slenge meg med på.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.