Trim uke 7

Hallén prøver å lære meg å skøyte. Det er som å gå vanlig på ski, bare tusen ganger verre. På vanlig ski konsentrerer jeg meg hardt hele veien. I skøyting lyser konsentrasjonslampa i hjernen min så sterkt at øynene buler og ørene koker. Det er skikkelig vanskelig, men det verste er selvfølgelig at det er skikkelig slitsomt. Jeg må ta hvilepause hvert femte minutt, liksom.

10949013_829822457087710_685207714_n

Det sier kanskje sitt at i tillegg til å faktisk prøve å lære meg når og hvor på snøen stavene og skiene skal, må Hallén hele tiden trøste meg sånn at jeg ikke begynner å gråte.

Så det er det jeg har drevet med denne uka. Skøyta. Eller iallfall etterligna skøyting så godt jeg kan. Tre ganger skøyting, én gang styrketrening. Sånn har det blitt. Ikke noe å skryte av, og ikke noe å snakke noe mer om.

Herr fascitt gnager fortsatt under foten, men på onsdag gikk jeg fra bussen og hjem uten å tenke på ham én gang. Så det er jo et bra. Kanskje jeg får løpt en tur i slutten av mars.

Neste gang jeg blogger skal jeg ikke være så sutrete. Det lover jeg på tro og ære og One Direction.

Siri

12 Comments

  1. no vart eg motivert! skal austover på langrennsferie neste veke, etter null skiturar så langt i sesongen, og har ein plan om å betra sköytinga. eg må ha pause etter ca. 20 tak, så eg er svært imponert over dine 5 minutt.

    1. Kos deg på langrennsferie, da! Og si gjerne fra om du kommer over et eller annet triks for å gjøre skøytinga lettere. Jeg er litt bekymra for at man rett og slett bare må øve?

      1. (avslörer mitt inste, og kanskje einaste treningstriks): ta med deg ein kropp (les: rauv) du likar å sjå på, og send vedkomande foran deg i sporet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.